Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2018 19:37 - ПОНЯКОГА И ТРИ МАРГАРИТКИ СА СПОСОБНИ ДА УСМИХНАТ ЛЮБИМАТА ЖЕНА
Автор: totti Категория: Забавление   
Прочетен: 1539 Коментари: 6 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - totti,
02.04.2018 20:38
Да! Особено ако са завити в подходяща хартия.
цитирай
2. totti - Ха-ха-ха, опаковката е много важна за усмивката;) От нея зависи колко широко ще ни се усмихнат.
03.04.2018 07:51
kvg55 написа:
Да! Особено ако са завити в подходяща хартия.

цитирай
3. cinderellathespy - Еха!!!
03.04.2018 10:19
Лелеееее....
Радвам се, че не съм от жените, дето някога да са чакали мъже да им дават
цветя завити в пари! Ужасно е това на снимката, бе Тоти!
Ех, не мога в момента да се сетя определението за такива жалки жени...
Имаше си дума... Някоя куха лейка като изиграната от Златка в рекламата на Кредисимо може и да се зарадва на такава стотачка, обаче като цяло картинката буди само съжаление и към жената, която би приела такова "букетче" и към мъжа, който счита че по тоя начин се печели и поддържа любов...

Ели
цитирай
4. totti - Разсмя ме от сърце. Това е шега, бе Ели;)))) Ти си стойностна жена, разбира се.
03.04.2018 11:32
cinderellathespy написа:
Лелеееее....
Радвам се, че не съм от жените, дето някога да са чакали мъже да им дават
цветя завити в пари! Ужасно е това на снимката, бе Тоти!
Ех, не мога в момента да се сетя определението за такива жалки жени...
Имаше си дума... Някоя куха лейка като изиграната от Златка в рекламата на Кредисимо може и да се зарадва на такава стотачка, обаче като цяло картинката буди само съжаление и към жената, която би приела такова "букетче" и към мъжа, който счита че по тоя начин се печели и поддържа любов...

Ели


Лека шегичка. Просто се усмихни;)) Моята жена се посмя. Каза, че може да е с повече хартия, за да не се начупят дръжките им. Нищо, което да натъжи някого или да съм груб по някакъв начин. Вкъщи не се ли шегувате така? При нас е весело. В никакъв случай не подмятам за жените, които търсят само това в мъжа. Не искам да нараня дори и тези жени. Това е просто майтап.
цитирай
5. cinderellathespy - 4. totti
03.04.2018 15:16
Шегуваме се вкъщи, разбира се! Съпруга ми има много сладко чувство за хумор, аз също! Обаче истината е, че имам органическа нетърпимост към всякакви такива истории, в които са намесени пари! Много ме дразни например афиширането на това колко пари изкарваш, или какъв стандарт поддържаш заради изкарваните пари, разбирай ме да си показваш къщата, колите, излъсканите мъжемелачки с които се афишираш в обществото, някакви такива неща. Такова поведение на прилепване към материалното държи душата в ниските вибрации според мен. Аз обичам стил на палатка, под звездите, с дънковите запретнати крачоли и карираната риза с навитите ръкави, с кърпата ми на звездички на главата, боса, да слушам песента на щурците, с любимия ми човек да вечеряме на импровизирана масичка от хладилна чанта и преди да заспя да си почета от "Малкия принц"! :))))
А във връзка с твойте притеснения, Тоти - Майтап даден - Майтап приет! :)))))
Хайде, усмихнат следобед от мен,

Ели
_____________________________________
https://www.vbox7/play:b0bbf220
цитирай
6. totti - Все повече ме впечатляваш, Ели.
03.04.2018 15:39
cinderellathespy написа:
Шегуваме се вкъщи, разбира се! Съпруга ми има много сладко чувство за хумор, аз също! Обаче истината е, че имам органическа нетърпимост към всякакви такива истории, в които са намесени пари! Много ме дразни например афиширането на това колко пари изкарваш, или какъв стандарт поддържаш заради изкарваните пари, разбирай ме да си показваш къщата, колите, излъсканите мъжемелачки с които се афишираш в обществото, някакви такива неща. Такова поведение на прилепване към материалното държи душата в ниските вибрации според мен. Аз обичам стил на палатка, под звездите, с дънковите запретнати крачоли и карираната риза с навитите ръкави, с кърпата ми на звездички на главата, боса, да слушам песента на щурците, с любимия ми човек да вечеряме на импровизирана масичка от хладилна чанта и преди да заспя да си почета от "Малкия принц"! :))))
А във връзка с твойте притеснения, Тоти - Майтап даден - Майтап приет! :)))))
Хайде, усмихнат следобед от мен,

Ели
_____________________________________
https://www7/play:b0bbf220


И ние мислим за парите като теб. За нас по-важното е да сме сред природата. Също като теб обичаме да тичаме боси по тревата, да играем с децата сред природата и т.н. Ти си добър художник и го нарисува доста пъстро и цветно с думи. Аз нямаше да мога да го опиша по този красив начин, и с финес, както ти го направи. Когато поднесох букетчето, дори не се замислих, че ще обидя половинката си, защото с нея се познаваме от много години. Тя е голяма веселячка /въпреки сериозната професия, която практикува/. Дори и сериозно да си говорим, тя винаги намира начин да го обърне на хумор, и затова не съм се замислял, че мога да обидя някого. Видях, че тя прие майтапа ми с доста широка усмивка и реших да поднеса и в блога случката. Нещо като априлска шега. Както казваш и ти. Майтап даден - Майтап приет! :)))))
Радвам се, че имам такъв приятел в твое лице! Ти стъпваш здраво на земята. А съпругът ти е щастливец с жена като теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totti
Категория: Забавление
Прочетен: 222439
Постинги: 107
Коментари: 441
Гласове: 3264
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930