Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 21:04 - Нямам отговор
Автор: totti Категория: Забавление   
Прочетен: 5220 Коментари: 23 Гласове:
7



Имаше си приятелка, като чудо и приказ… Обичаше я от сърце. И тя го обичаше, но винаги я изгаряше ревност. Защо са го погледнали, защо се е усмихнал… И така настъпи раздялата. Той я увещаваше, че я обича и, че за него няма друга, но тя не му вярваше. Как трябваше да й докаже, като наистина не й беше изневерявал? А така я обичаше, че не можеше да си представи живота без нея….

Вие как бихте показали, че човекът до вас означава всичко и е единствен в мислите ви, в сърцето? Аз нямам отговор………….





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lagrima - С един малък жест, предназначен ...
19.09.2009 16:04
С един малък жест,предназначен единственно и само за този човек.Но ще ти кажа,че ако няма доверие в една връзка,няма как нещата да вървят!
Дано ТЯ му даде шанс,да докаже обичта си към нея,защото явно ТОЙ наистина я обича! :))
цитирай
2. totti - lagrima,
19.09.2009 17:22
хубав е съвет ти, но не само малки, а и големи, романтични жестове са правени, но само една усмивка от друга жена и тя вече започва с упрекванията. Тя предпочита раздялата, за да не се измъчва и да си мисли, че го дели с друга...
Благодаря за съвета. Много си мила и явно твоят любим е един щастливец! Моля те, навестявай ме по-често!
цитирай
3. gratcia - Труден въпрос. . . . ревността е б...
19.09.2009 23:17
Труден въпрос....ревността е болестно състояние и дано на никого не се случва да бъде с човек, изпитващ подобно чувство.
А според мен, след като се стига до подобни крайности, значи няма никаква любов от нейна страна.
Когато обичаш, Неможе да се самоизяждаш и да си ръпваш от другия всекидневно, стремейки се да го довършиш.
Поздрави :)
цитирай
4. totti - gratcia, ти ме накара да се замисля.
19.09.2009 23:54
А това какво може да е, да иска непрекъснато да е с любимия човек, никой да не го поглежда, да не го докосва, и изцяло вниманието да е насочено само към нея. Аз мисля, че е дори болезнена любов, но не зная как да я направя тази любов, просто нормална...Идвай и ти тук:)))
цитирай
5. анонимен - ти безмозъчен ли си бе?
20.09.2009 08:49
а и тези дето те съветват, не виждаш ли, че са по-тъпи от теб? като зяпаш други, право е мацето, че те е зарязало, никой не обича леките мъже/жени. Аре, остани си с каките.
:)))))))
цитирай
6. totti - Не смятам, че дамите са тъпи, а на...
20.09.2009 08:59
Не смятам, че дамите са тъпи, а напротив имат мнение по въпроса. Ти също изради своето мнение, но защо с такова чувство. Нали сме тук да общуваме, какво лошо правя... Не ми завиждай Анонимен. Аз винаги съм бил харесван от всички жени. Просто енергия. Ако идваш при мен и теб ще харесат. Аз съм добър човек и по всичко си личи. Не ти се сърдя за твоя коментар, защото в живота имам доста "приятели" от този тип хора. Но жени има на земята много, и за всички, както и мъже. Аз искам само една.... Хубав ден Анонимен.
цитирай
7. анонимен - пусикет
20.09.2009 09:40
http://vbox7.com/play:63833f72
цитирай
8. gratcia - Анонимнияяяя, много ги обичам т...
20.09.2009 10:31
Анонимнияяяя, много ги обичам такива озлобени същества като теб....Защо ли сте такива, я се замисли !!!
цитирай
9. totti - Анонимен,
20.09.2009 11:14
защо все нападаш, просто се забавлявай. Ако не ти харесва тук и самият аз ако не ти харесвам, просто не влизай при мен.
цитирай
10. totti - Благодаря gratcia,
20.09.2009 11:19
по всичко си личи, че дамите влезли в моя блог са едни стойностни дами, които заслужават уважение!
А този човек, който се опитва да ме напада явно има нужда от човек до себе си и затова има такава злоба. Ако продължава да обижда ще му изтривам коментара му. А на теб благодаря за това, че не се уплаши от него и направи дори втори коментар!
Благодаря на всички, които са посетили моя блог и се надявам да бъдем приятели. Нямам нищо против и този анонимен, стига да изказва нормални коментари.
Нека този ден носи на всички много нежност!
цитирай
11. totti - анонимен 7
20.09.2009 11:25
Е, твоята песен е хубава! Благодаря.
цитирай
12. lagrima - totti, нямах възможност да влизам в ...
20.09.2009 15:24
totti,нямах възможност да влизам в блога редовно тия дни и много ми с еискаше да ти кажа още нещо по темата,за която е постинга..Та...такава болезнна ревност е измъчваща и за двамата а и както казва gratcia,явно любовта вече я няма,поне от страна на Тя..Не се измъчвай,по-добре да потърсиш другаде любовта,отколкото да се измъчваш какво ще стане,ако погледнеш друга или просто изразиш възхищение от една красива жена.
А относно злобните коментари-остави ги..според мен това са хора,които търсят внимание,но нямат смелостта да се покажат,дори и зад някакъв ник в блога.Нешшштттаастници!
Хубав ден ти желая!
цитирай
13. totti - lagrima, хубаво е, че и ти ме посети!
20.09.2009 18:04
Радвам се на твоето посещение. Идвай по-честичко при мен!
цитирай
14. gratcia - totti
20.09.2009 19:02
Тоти, този род не ме плашат по никакъв начин!!! Отвращават ме и ми дават още един повод да им посветя цял постинг в следващите дни !
На теб пожелавам приятна и весела вечер :))))))
цитирай
15. totti - gratcia,благодаря ти заприятелството!
20.09.2009 19:35
Но май е по-добре да не се занимаваш с подобни личности, да не ти навредят на теб. Аз лично и да се откажа да влизам тук не ме бърка, но ти и другите момичета да не пострадате от тези анонимки.
Бъди много щастлива! И да знаеш, че няма да забравя подкрепата ти!
цитирай
16. panazea - Тоти,
23.09.2009 14:59
Погледни към слънцето и си пожелай тя да бъде до теб . И тя ще бъде ! И й кажи , че без нея животът ти няма смисъл . Че си щастлив , че тя съществува ! Ревността се ражда в хора , които не са уверени в собствените си сили . Докажи й , че е всичко за теб ! Ако искаш .
цитирай
17. gratcia - totti
23.09.2009 17:25
Весела и успешна седмица, Тоти :)))))))))))))))))
Виж това : http://gratcia.blog.bg/drugi/2009/08/03/zakonyt-na-privlichaneto.373517
цитирай
18. totti - panazea, благодаря!
23.09.2009 18:20
Много житейски съвет, но си мисля, че не е по силите ми да се боря с вятъра...
Но ще опитам:)))
цитирай
19. totti - gratcia, благодаря за клипчето!
23.09.2009 18:26
Чел съм, че научно е доказано всичко, което пише в него. Трябва да бъдем заредени с всичко положително, и така да носим светлина, добрина и любов!
цитирай
20. inel379 - Ревността е болест - отрова!
24.09.2009 03:12
Срещу нея лек няма!
Всяко доказателство е временно.
Перманентно се появява нуждата от ново...и пак...и пак...
Това наистина убива любовта!
цитирай
21. totti - Колко си права, inel379!
24.09.2009 07:32
Дано преодолеем това...
Усмихнат ден:)))
цитирай
22. galina1 - totti: Вие как бихте показали, че ...
10.10.2009 01:10
totti: Вие как бихте показали, че човекът до вас означава всичко и е единствен в мислите ви, в сърцето? Аз нямам отговор………….

Амииии, аз съм малко потайна. Нищо не казвам и с нищо не показвам. Но пък се чувствам добре вътре в себе си. }}} Мисля си, че може и случайно да разбере по някакъвв начин. Човек все пак се издава. Понякога обаче се получава така: Другите разбират, а този който трябва не. Чалъми много. В повечето случаи някой друг подсказва на "първолака", който не му е ясно "колко прави" едно плюс едно. }}}
цитирай
23. galina1 - }}}
10.10.2009 01:21
анонимен написа:
а и тези дето те съветват, не виждаш ли, че са по-тъпи от теб? като зяпаш други, право е мацето, че те е зарязало, никой не обича леките мъже/жени. Аре, остани си с каките.
:)))))))


То верно, някои си мислят, че имат много мозък, но дали е така??? И глупави и умни, и богати и бедни всички отиват на едно място / с извинение/ - два метра под земята. Въпросът тук е не да търсим хората посред бял ден с лампа като Диоген, а да се обаждат онези, които имат поне малко /както се казва/ човещинка. Не знам дали си е божа работа или нещо друго. Може би се нарича по-скоро разбиране. От друга страна тотти си пише всички постове в "Забавления", така, че едва ли може да се приеме толкова сериозно, макар в основата си това което пише да ни привлича. Той си знае. }}}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totti
Категория: Забавление
Прочетен: 222733
Постинги: 107
Коментари: 441
Гласове: 3264
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930